سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بپرس و خودداری مکن و شرم مدار که این دانش را نه متکبّر و نه کمرو فرا نمی گیرند . [امام باقر علیه السلام ـ در پاسخ به پرسشهای ابو اسحاق لیثی ـ]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :3
کل بازدید :46528
تعداد کل یاداشته ها : 123
103/2/22
9:4 ع

تو را به رخ تمام شقایق ها میکشم و میگویم تا گل من هست زندگی باید کرد!!!
سلام عزیزم نازم مهربونم عمرم عشقم همه کس و کارم همه زندگیم شیرینم عروسکم امیدم دلیل زندگیم و .... !! مؤدببووووس میدونی از کی سراغ هم و اینجا نگرفتیم؟ آخرین نظرت مال 110 روز پیشه!!!! خوبی نفسم؟ میدونی چقد دلم برات تنگ شده؟ خیلی وقته میخواستم بیام و برات حرفام و بنویسم و البته بهت نگم که نوشتم تا وقتی که خودت یه سری به محل ملاقات قدیمامون بزنی! ولی نشد!شرمنده چقد تو این مدتی که ننوشتم خاطره دارم و شاید یه روز از تنبلی جدا شدم و همشون و به زبون همون روزا نوشتم. یاد اون روزا که میافتم دلم میخواد از صفحه کامپیوتر بیام بیرون و محکم بغلت کنم و ببوسمتبووووس یاد سفری که با هم رفتیم، یاد وقتی که اومدی پیشم و من و دکتر بردی، یاد زیر برف رفتن و لب اون خونه نشستن، یاد دعواها و ترس از جدایی دوباره .... یاد همشون که میافتم از ته دل آه میکشم و میگم کاش یا از اول تو زندگیت نمیومدم یا اینکه الان مال هم بودیم!!!دلم شکست ولش کن این حرفا رو!!
امروز تولدته عزیزم ... مبالکه ناناسم! یه بوس ناز از اون لب شیرینت میدی؟ اگه بوس ندی هدیه ت و نمیدما !!! قربونت برم که تو این سن کمت چقد غم و غصه رو تحمل کردی!! به تو میگم ولش کن ولی خودم شروع میکنمباید فکر کرد تولد و بچسب!!!
تولد تولد تولدت مبارک... بیا شمعا رو فوت کن که صد سال زنده باشی ..لالای لالای لالای لای!!!!(ضایع نکن بقیه شو بلد نیستم)آفریندوست داشتنگل تقدیم شما خیلی دوست دارم.. خیلی خیلی عاشقتم و همیشه عمرم منتظر رسیدن بهت میمونم... شاید طاقت آوردم و بهت نگفتم واست پیام گذاشتم!!
دوستت دارم
بووووووووووووووووووووووس س س س س س با تمام عشق!

تقدیم به عشقم


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ باد آورده را باد می برد... امــــا... تو که با پای خودت آمده بودی...


+ هر وقت کم میآورم میگویم اصلا مهم نیست، اما تو که میدانی نبودنت چقدر برایم مهم است!