سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بهترین کارها آن بود که به ناخواه خود را بدان وادارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :19
کل بازدید :46553
تعداد کل یاداشته ها : 123
103/2/23
3:28 ع

سلام مثل همیشه سلام گرم و داغ و با حال و از ته دل... هرجایی خوب باشی و سالم... بعد یک ماه اومدم و با اینکه تازه دیدیمت و با هم مسافرت یه روزه بودیم و خونت اومدم ولی بازم دلتنگتم و یاد روزای گذشته داغونم کرده... یاد همه خوشیها و با هم بودنا و ... هرجایی مواظب خودت باش 


  
  

سلام عزیزم هستی شیرین مهربون... خوبی؟ بهترین ها قسمتت بشه و همیشه شاد باشی... یعنی میشه بازم با هم باشیم؟ با هم نگاهمون و گره بزنیم به هم و با هم یاد خاطرات تلخ و شیرین گذشته کنیم؟ یادته دفعه اولی که شما بودین و من!! بعد رفتنت گفتم تازه فهمیدم چقدر تنهام و تو هم گفتی ببین من چی میکشیدم؟؟؟؟!!!!! یادته بازم با هم رفتیم و من مجبور بودم محلت نکنم و طوری بودم که گفتی چرا اینقد بد شدی و چرا به ما بی احترامی کردی؟؟؟؟ چقد سخت شده همه چیز مثل روز اولش بشه!!!! امروز گفتی اگه بازم بیام پیشت دیگه همه چی و تموم میکنی و گفتی حالا که تو حواست به من نیست من که مجبور نیستم حواسم به خودم نباشه!!!! بازم دلم تنگ شده!! یادمه چند سال پیش میگفتی که :
دلتنگی که بهونه نمیخواد!!! 


91/8/10::: 7:27 ع
نظر()
  
  

سلام همه کسم... خوبی نازنین؟ چند روزه باهات صحبت میکنم ولی بازم میگی دلت تنگ شده و جفتمون دنبال بهونه ایم که بازم همدیگه رو ببینیم..!
یاد پارسال افتادم که بخاطر دیدنت تا تهران اومدم و آخرشم رفته بودی... ولی بهم گفتی باقالا خوردی و حتما باید بخورم و زورم کردی که بخرم چون دلت پیشم مونده بود!!!
این همه دعا کردیم و دعا میکنیم ولی نمیدونم آخرش چی میشه و خدا حاجتمون و آخرش میده یا نه؟!!!
امروز هم دعا میکنم و تو هم مطمئنم که دعا میکنی...
دعام کن که خیلی محتاجم...
مواظب خودت باش 


  
  

سلام عزیزقلبم...خوبی؟تبسمچشمک همون روز که فهمیدم اومدی و مطلب گذاشتی اومدم که جواب بدم الان 20 روز گذشته ولی چندین بار تو این مدت مطلب گذاشتم که سایت خراب بود و ثبت نشد...شرمندهسه روز بعد مراسم ص بود که اومدم پیشت!!! ناراحت و مضطرب که چرا مواظب خودت نبودی و چقد حرصم دادی!!! باید فکر کردحتما یادته که اولش مقاومت کردی که من نکردم و اشتباه بهت گفتن و ... ولی دوباره که واست توضیح دادم قبول کردی که اشتباه کردی و مواظب خودت نبودی...! خلاصه آخرش ناراحتیم و تبدیل به خنده کردی و تموم شد! دوست داشتن
گفته بودی:((ما باید یه جوری اینجا زندگی کنیم که بتونیم جای اصلیمونو بسازیم بتونیم با خیال راحت خودمونو برای رفتن به خونمون اماده کنیم پس واسه این دنیا که به یه چشم بهم زدن تموم میشه خودتو اذیت نکن و تمام تلاشتو بکن که بتونی خوب از پس اینجا بربیای))! آره حق داری من خیلی دارم اذیت میشم ولی باید امیدی هم برام بمونه که آیا بعد اینجا به خواسته هام میرسم یا اینکه هم اینجا دوری و هم اونجا ؟ میدونم انتظار نداشتی اینقد داغون و شکسته من و ببینی ولی داغون و خسته و افسرده و غمگین شدم...دلم شکست هر وقت تو رو میبینم هرچند باید مواظب صدتا چشم باشم که نکنه وقتی نگاه من و تو به هم گره میخوره ما رو ببینه ولی وقتی تو رو میبینم و با چشمات حرف میزنی آروم میشم... خسته ترت نکنم و بذارم یه خاطره خوب و یه تصویر خوب از من تو ذهنت داشته باشی بهتره...!!!
راستی بازم کار خودت و کردی و رفتی بیم... ثبت نام کردیا!!! گیج شدمخوشم میاد میدونی با ناز دادنت خر میشم و زودی قبول میکنم!!!(البته بلانسبت من و خر)... خیلی خنده‌دارچی کنم که حرفات درست بود و امیدوارم نگرانیم بیجا باشه که نکنه قدر تو رو ندونن!!
هر جایی مواظب خودت باش و قول بده که بهترین باشی... به امید روز وصل در بهترین شرایطگل تقدیم شماگل تقدیم شمابووووس


  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ باد آورده را باد می برد... امــــا... تو که با پای خودت آمده بودی...


+ هر وقت کم میآورم میگویم اصلا مهم نیست، اما تو که میدانی نبودنت چقدر برایم مهم است!